Minggu, 02 Agustus 2020

Muffler Ekzos Kereta

Yela nak bagi satu kampung dengar yang kau ada kereta. Ia biasanya diletakkan pada bahagian hujung paip ekzos di belakang kereta.


Hks Hipower Exhaust Muffler Ekzos Straight Flow Shopee Malaysia

Jom hari ini kita akan mengenali sistem ekzos lebih lanjut.

Muffler ekzos kereta. 20102020 Sistem ekzos standard kenderaan telah direka untuk merendahkan bunyi semaksima mungkin. Ekzos Kereta berhitmatan baru Di KK TOP SHOP. Boleh dapatkan ekzos tip kereta nmpk lebih cantik dr std Bunyi standart pasang pnp je guna spanar saiz 10 X perlu potong dan welding X kacau warranty.

Ia adalah modifikasi yang membahayakan kesihatan dan alam sekitar serta menyalahi undang-undang. Ekzos adalah satu saluran bagi mengeluarkan tindak balas pembakaran gas dalam sesuatu ruang pembakaran seperti enjin. Ini kerana setiap kereta baru mesti mematuhi piawaian kawalan mutu yang cukup ketat.

Secara amnya terdapat 2 jenis muffler yang digunakan pada kereta iaitu Muffler S-Flow dan Muffler Straight Flow. Ekzos Tip Sporty utk perodua Axia Myvi Alza dan lain model yg ekzos tembak bawah Nak tukar ekzos tapi takut bisinghilang waranty. 18092020 Jangan sesekali buang catalytic converter daripada sistem ekzos kenderaan kita.

03012018 Ekzos yang hendak diceritakan hari ni bukan la tentang portal Ekzosmy ini tetapi untuk mengenal pasti bahagian-bahagian ekzos pada kenderaan anda. Secara am nya terdapat 2 jenis muffler yang digunakan pasa kereta iaitu Muffler Straight Flow dan Muffler S- flowTetapi jenis muffler yang digunakan pada kereta biasa yg baru adalah jenis s-flowIni. Muffler juga dikenali sebagai penyampai mempunyai fungsi yang sama penindas yang digunakan untuk mengurangkan bunyi senjata api.

42 talking about this. Tapi sebenarnya aku nk cerita mengenai system ekzos kereta yang korang selalu tukar nak bunyi pom pom pom tu. Melalui pengubahsuaian yang dilakukan hal ini akan menyebabkan kehausan yang melampau pada injap ekzos ruang pembakaran.

Muffler adalah komponen sistem ekzos untuk mengurangkan bunyi yang dihasilkan oleh enjin yang dihantar melalui gas ekzos ke luar kenderaan. 06032016 Muffler adalah satu alat yang digunakan untuk mengurangkan bunyi ekzos kereta. Modifikasi ekzos sebenarnya cukup penting kerana jika diubahsuai dengan cara yang betul anda akan berjaya membebaskan lagi potensi kereta anda berbanding sebelumnya.

Ia juga bermakna menghadkan keluaran gas ekzos dari bahagian enjin sekaligus mewujudkan tekanan yang biasa dipanggil tekanan-balikan backpressure dalam sistem ekzos. Jenis muffler Muffler adalah satu alat yang digunakan untuk mengurang kan bunyi ekzos keretaIa diletakkan biasanya pada hujung paip ekzos di belakang kereta. Twist Perry Muffler Bullet Stainless Steel Sport Centre Ekzos kereta bullet perry spiller twister kereta Auto Block Bullet B4L11OD228 Car Exhaust.

21052020 Ha tajuk ni macam amaran keras. Ia biasanya diletakkan pada bahagian hujung paip ekzos di belakang kereta. Sistem ekzos seperti Flowmaster Magnaflow Carven Porter atau Borla adalah muffler prestasi tinggi yang popular yang akan memberikan prestasi kenderaan anda yang anda cari.

Ekzos adalah satu saluran bagi mengeluarkan tindak balas pembakaran gas dalam sesuatu ruang pembakaran seperti enjin. Modifikasi ekzos sebenarnya cukup penting. 03082012 Muffler adalah satu alat yang digunakan untuk mengurangkan bunyi ekzos kereta.

Tinggalkan amalan memanaskan enjin kenderaan jika kenderaan berada di kawasan yang agak tertutup seperti di dalam garaj kolong rumah bangsal tertutup dan sebagainya. -Perodua Myvi Custom made half piping Extractor Sport Centre Sport Bullet Rear Sport Muffler. Exhaust tips sporty ekzos tip.

Secara am nya terdapat 2 jenis muffler yang digunakan pasa kereta. 13052017 Sebagaimana yang kita tahu sistem ekzos kenderaan kebiasaannya menetapkan hanya dua muffler dan satu catalytic converter tetapi ramai pengguna kini gemar untuk mengubahsuai ekzos mereka. Tidak kira jika anda ingin meredup anda atau jika anda mahu binatang diam kami pastikan untuk memaksimumkan prestasi dan kualiti kenderaan anda dengan perkhidmatan.

Jom hari ini kita akan mengenali sistem ekzos lebih lanjut. Perkara pertama yang menjadi kegilaan orang untuk naik taraf kereta rim tayar dan yang seterusnya adalah sistem ekzos. Get the best price for Ekzos Kereta Exhaust among 33 products Shop compare and save more with BigGo.

Secara amnya terdapat 2 jenis muffler yang digunakan pada kereta iaitu Muffler S-Flow dan Muffler Straight Flow. Nak tukar muffler cantik tapi takut bising. Tetapi jenis muffler yang digunakan pada kereta biasa yang baru adalah jenis s.

10042008 Muffler adalah satu alat yang digunakan untuk mengurang kan bunyi ekzos keretaIa diletakkan biasanya pada hujung paip ekzos di belakang kereta. Bole pasang ekzos tip Nampak cantik Bunyi standard Stainless Steel Ready Stock Senang pasang - skru je Plug and Play X perlu potong dan welding X kacau warranty kereta Mewah dan sporty TQ support dan gambar dari Buyer RM70 0174324028 Click link bawah WhatsApp utk order. 20102020 Ekzos yang hendak diceritakan hari Ini bukan tentang portal Ekzosmy ini tetapi untuk mengenal pasti bahagian-bahagian ekzos pada kenderaan anda.


Blog Suka Hati Aku Info Teknikal Sistem Ekzos


0 komentar: